Boşluk Metinleri

BOŞLUK diyebileceğim yerlerden yazıların geliyor ... O tuhaf çatlaklarımdan sızıyor anlamların. Ve ışık vuruyor penceresiz dünyama... bilincimin acımasız çatlaklarından..
SEN benim KARANLIĞIMSIN...

8 Ocak 2011 Cumartesi

ben jack'in

I am Jack's medulla oblongata. Without me, Jack could not regulate
his heart rate or breathing.
Ben Jack'in beyin soğancığıyım. Ben olmadan Jack kalp atışını ve hatta nefesini ayarlayamaz.
.
I Am Jack's Colon. I Get Cancer, I Kill Jack.
Ben Jack'in kalın bağırsağıyım. Kanser olursam, Jack'i öldürürüm.
.
I am Jack's raging bile duct
Ben Jack'in köpüren safra kanalıyım.
.
I am Jack's cold sweat.
Ben Jack'in soğuk teriyim.
.
I am Jack's complete lack of surprise.
Ben Jack'in tam sürprizsizliğiyim.
.
I am Jack's smirking revenge.
Ben Jack'in sırıtan intikamıyım.
.
I am Jack's wasted life.
Ben Jack'in boşa harcanmış ömrüyüm.
.
I am Jack's inflamed sense of rejection.
Ben Jack'in alevlenmiş reddedilme duygusuyum.
.
I am Jack's broken heart.
Ben Jack'in kırık kalbiyim.
.

I Am Jill's Nipples.
Ben Jill'in meme ucuyum.
.....at Fight Club

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder